16 February 2011

Semester 6!!!!

hari ni 1st day ada kelas untuk semester 6. memang semangat la bangun pagi tadi. aku orang nombor 2 mandi lepas Mat. hahaha. selalu nombor 3. pakai uniform apa suma dah smart.lepas semayang subuh aku pun kluaq dari rumah. langkah pon bertenaga ja. aku tak tau tok sheikh mana yang dah masuk dalam badan aku ni sampai aku pun rasa pelik pagi tadi. selalu nak bangun pagi susah ja. paling awal aku bangun nak pi kelas pon pukul 6 suku. ari ni pukul 6 pagi aku dah bangun dah. awai 15 minit ja pun. ari nak exam len la special case. kalau rajin bangun awai study. kelas pertama dengan puan Rahimah, Central Nervous System. kelas kedua dengan puan Azura pulak, Endokrin System. pastu rehat la. masuk ja kelas ketiga pukul 2 suku dengan puan Aida, Obstetrics & Gynae, 10 minit ja. pas tu mata aku dah berat. nahhh..why this happen to me? mana semangat pagi tadi? entah apa punya term dia guna suma aku tak paham. aku tahan jugak mata aku sebab tak mau tidoq dalam kelas. lepas puan cakap itu aja untuk hari ni, terus kepala aku lentok kat meja. hahahaha. hangat-hangat taik ayam ja. mintak-mintak lepas ni dah tak mengantuk dah. aku nak fokus kot. dah sem 6. aku tak mau main-main.

No comments:

Post a Comment