16 February 2011

Menghitung Hari..

tinggal berapa hari aja lagi aku nak habiskan sisa hidup aku sebagai seorang Presiden persatuan pelajar kat Picoms nih. minggu depan dah election, lepas tuh aku boleh bebas. let the curse continue by someone else la pulak hahahahaha. macam teruk sangat jadi Presiden nih. aku dah penat lah. bagi la chance aku nak berehat. lagipun dah genap setahun aku pegang jawatan ni.


bila aku tengok nama-nama calon yang baru ni, aku bangga. memang ada ramai calon yang sangat strong character dengan dedicated person. tak macam time aku dulu. ntah macam mana aku boleh terpilih jadi calon. bertanding tup-tup menang terus jadi presiden. agak terkejut beruk la jugak. terketar-ketar aku pegang mikrofon time nk bagi ucapan masa menang election tuh. ntah macam mana aku boleh tersebut perkataan "shocked". semua orang gelakkan aku. depa kata aku syok menang election. gila ka apa. aku kata SHOCK!!! la. terkejut bukan suka. memandai ja hampa kata aku syok nohh.


apa pun gud luck la kat nama-nama yang tercalon. buat lah kerja sebaik dan seikhlas mungkin. yang penting sekali jangan merungut. kalau nak mintak tolong apa cakap ja. bekas AJK PUSNA ready ja nak bantu mana yang mampu. jangan mintak bantuan duit dah la sebab kami pun tak berwang sangat. hihi. sekian


p/s: dah ada presiden dengan AJK MT nanti aku post lagi. teringin pulak aku nak letak carta organisasi PUSNA 2010/2011 dalam blog nih. insyaAllah la yeee. babai ("_,)

No comments:

Post a Comment