28 February 2011

Atie the Peot Girl

salam allz..hahaha. tiru ayat Hanisah a.k.a Qasieyeh Anniyes. tah betoi tah tidak aku eja nama samaran dia tuh. punya la susah macam nama orang Nigeria. nama orang Nigeria senang skit nak sebut.


dulu aku ada post satu entry pasal kawan aku Atie Peot kan. kawan yang aku cakap dah macam adik beradik aku sendiri. yang banyak kenangan pasal kami dua. kali ni aku nak tunjuk kat hampa orangnya. hahaha. yang baguihnya dia ni, kalo aku p umah dia mesti aku kenyang. haaaa...part tu yang best tu. so tak mau cakap banyak, ni dia Nur Fathiah Izzatie


Minah Rempit yang kamikaze


Peot dengan muka poyo

The Peot laki bini yang dah nak kawin bulan 5 ni insyaAllah

dah jadi bibik bukak pusat asuhan kanak-kanak

baju tupai terbang..ni kalau terjatuh dari kapal terbang confirm survive nih

yang sempoi pasai dia ni, kalau dia bawak motor, perghhh... memang laju. ampa cuba bayang naik motor dari jitra ke penang usually take time about 2 1/2-3 hours tapi dia bawak motor dari jitra pi penang, 2 jam or less than that!! hang tak gila ka. berenti pon time isi minyak pastu pecut balik. naik motor smash revo ja pun. full throttle kot minah ni hahaha. papa pun memang best la atie nih. tapi dia ni just bespren aku. yang gila-gila. memang gila pala

No comments:

Post a Comment