31 October 2010

nasib bek..

hohohoh..xtau aku nk ckp lagu mana..everything happens too fast..tapi mmg nasib bek..hahaha..lawak pon ada tapi kena serius..tak pepasal aku kena lecture ngan awek aku pasai kes nak ajak pi tidoq umah kak ngah..mengamok dia dengan aku sampai xmau bercakap..aku call tanya ok ka dak pon acuh tak acuh ja jawab..

aku tau dia tak suka dipaksa tapi aku nak cuba ajak jugak mana tau kot-kot dia terbukak ati nak pi tapi rupa-rupanya aku tengah dok simbah petrol kat api yang dah memang berapi-api..member tengah penat balik dari jalan-jalan ngan kengkawan..aku plak ajak yang tak sepatotnya..memang padan la muka aku kena marah..

last skali tau dak aku wat cam na..aku pon keluaq la petang tu..saja jalan-jalan kot Sogo nak cuci mata window shopping..pon haram tak dak satu benda yang best..on the way nak balik tu aku singgah la The Mall(shopping complex yang paling semart dalam sejarah ketamadunan manusia di KL). aku pon beli la bunga ros sekuntum ngan kinder buenovista asta la vista bebeh..saja akai nak memujuk la sebab aku tau memang dia suka cekik menda alah tuh..

sampai kt Menara Orkid, aku pon nek lif la sebab rumah aku tingkat 16.. wat pa nak nek tangga bila ada lif..tak ka keja gila..kalo blackout blok ni len cita la..sampai tingkat 16 aku tengok Hana dah tunggu kat tangga pasai dah janji nak jumpa pukul 5 tapi aku terlewat 7 minit sebab LRT plak lembab time aku nak balik dari mall..termengah-mengah aku lari dari stesen ke M.O..dah nampak dia tunggu kat tangga..aku pon apa lagi..dengan pantas aku sembunyikan bunga ros kat belakang..aku bagi coklat dulu..tengok dia surprise katak dak..hahaha..memang surprise katak la aku bagi coklat feveret dia..pastu aku bagi bunga plak..lagi la terkejut cicak..tapi dia marah pulak aku beli semua tuh..dia kata cukup la kalo aku sedar salah aku ni..sebab aku sedar la aku beli gak menda alah tu..bukan apa..nak bagi sejuk hati awak yang tengah panas tu....

pujuk punya pujuk..Alhamdulillah..semuanya ok selepas aku smack down 2 3 das ngan dia..tapi tak pa..aku reda ja la..haha..
Babyku..sayang mengaku memang sayang salah paksa-paksa b..sayang janji sayang akan cuba ingat yang b tak suka kena paksa..

ni dia gambaq Cinta Hati dengan bunga ros yang dah hilang satu kelopak sebab aku makan.. :-)

No comments:

Post a Comment