05 November 2010

SKTK 2001 Kelas 6 K

sedang aku dok berFB semalam..tetiba aku dapat invitation groupies 6K SKTK(Sekolah Kebangsaan Tok Kepak)..Oh Tuhan..like a flashback..my memory turn back to 9 years ago when I was 12 years old, standard 6..

kawan-kawan..ingat lagi ka ampa suma kat aku ni..hahaha..aku pon approve la group tu..tengok-tengok dah ada kawan-kawan yang len tengah dok chatting dalam chatbox group tuh..aku pon join sekaki..semalaman boleh kata tak tidoq dok chatting..banyak benda yang nak cerita lepas 9 tahun tak jumpa..ada yang tengah belajaq lagi..ada yang dah keja and ada jugak yang dah kawin!!

apa-apa pon thanks to Nizar..ang dah temukan balik kawan-kawan kita suma..ramai yang aku dah lupa tapi semalam punya hal memang trigger aku punya memory..ada ja kawan-kawan rapat yang aku ingat Abu Zar, Nizar, Fuad, Jeffri, Yuswady, Fatimah, Farhana, Amal Syahirah..ampa memang aku tak boleh aku lupa..tapi bila search guna nama betoi memang tak dapat..suma guna nama samaran..ikan seluang, Zuriyana jadi Diyana..mana nak jumpa kalau search

tapi aku sangat bersyukur la sebab dapat jugak jumpa ampa suma balik..suma kenangan tu dalam benak aku..dalam aku dok tengah sedih-sedih ada benda hepi yang jadi..sekurang-kurangnya terubat jugak pilu aku semalam..kena cakap kat Jat nih mintak dia setup reunion..hahaha..kumpul balik suma..umah dia paling dekat..mak dia cikgu plak..boleh jemput balik suma cikgu yang mengajaq kami dulu..

6K 2001 = Love u all miss u all

No comments:

Post a Comment