05 October 2010

Love My Family Damn Much


ni la family akuh..hahahaha..tapi time ni xramai lagi sebab banyak family xbalik time raya pertama..cuma family aku, family mak lang n family mak long aku yang setia teman tok aku yang duduk tengah tuh..hahahaha..nampak steady lagi kan..jangan main-main..masak sedap woooo..macam mak aku jugak..kalo boleh aku nak bini yang dapat masak macam depa masak..baru xcari len beb..

ok meh sini aku kenalkan depa..
Berdiri dari kiri: Amet(sepupu), Kak Chik(sepupu jugak tapi xkecik pon), aku la tuh..hahahaha, last sekali adik aku yang kering..dah nak sama tinggi ngan aku dah ang adik noooo
Duduk dari kiri: Lang Aslah(dah tentula mak lang aku..), Mak Ayah(mak long), Tok Kiah, Mummy Cool, Daddy Cool

gambaq ni ambik masa raya posa 2010..baru lagi la.

No comments:

Post a Comment