06 March 2011

Aku sudah bebas bahhh...

Bismillah..
1st sekali aku nak ucapkan syukur Alhamdulillah dekat Allah sebab Dia dah bagi aku masa setahun untuk rasa macam mana jadi seorang Presiden dan aku mengaku kalau hampa semua kata aku tak pandai buat kerja dan aku jugak mengaku kalau hampa kata aku tak reti guna kuasa yang aku ada.


memang...memang aku tak pandai dalam bab leadership because i'm not born to be a college's presiden dan aku jugak tak dak baju yang printed "10 things I love about leadership" macam yang aku pernah tengok salah seorang kawan aku pakai tapi aku jugak nak mengaku yang he sucks hahahaha.


peluang tu dah bolehkan aku tau sikit sebanyak untuk menjadi seorang ketua and something very basic to be a leader ialah tak boleh lembut hati!!!. sebab apa? sebab nanti orang tak kan dengaq cakap hampa dan aku mengaku aku memang sangat tidak garang. kepada semua AJK PUSNA 2010/2011, aku nak ucap trimas banyak-banyak sebab jadi AJK yang sangat happening sampai kadang-kadang aku pon pening.


dekat Aiman, ShireenAreena, Nina, Ama, Basya, Yibbit, Hafiz, Wan, Fahrin, Maryamul, Shariaraz, Shazwani, Yun, Nitra, Zaharah, you all memang sempoi. tak lupa dekat Miss Hana Loveseed yang memang banyak support aku. I love U lah and u all love jugak.


dekat Mak Ayah aku pon tak lupa jugak sebab depa yang banyak support kewangan aku time aku jadi presiden sebab memang banyak benda perlukan duit zaman sekarang ni. ("_,)




muka-muka PUSNA tengah bergambar ngan Cik Zam(mantan pengetua kolej). ada lagi muka yang tak dak ni. gemuk kiri sekali tu bukan AJK pon. nyibok ja nak ikot sebab nak tgk junior baru. miang.
p/s: serius jadi Presiden tak best dan good luck dekat Abe Min sebab dah jadi presiden baru.

1 comment:

  1. Congrats sbb dh xjd president! jangan fikir sangat apa yang orang cakap, mereka tak rasa apa yang awak rasa.At least awak dah dapat pengalaman yang tak ramai orang dapat. Menjadi president satu tanggungjawab yang besar. Nanti bila sampai turn diaorg baru diaorg tahu.Always stay positive, k. :)
    http://gayasihatku.blogspot.com

    ReplyDelete